Odpowiedzi

2010-02-06T10:22:08+01:00
Damian Zimoń
Juliusz Beniek
Norbert Niestolik
Szczepan Wesoły
Stanisław Szymeczki
Piotr Libera
12 2 12
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T10:22:23+01:00
Arcybiskup metropolita:
Stanisław III Dziwisz od 2005 do teraz

Biskupi pomocniczy:
Jan Szkodoń od 1988 do teraz
Józef Guzdek od 2004 do teraz
Jan Zając od 2004 do teraz

13 3 13
2010-02-06T10:32:43+01:00
Wilhelm Lorek
Ks. Marian Niemiec
Joachim Gibiec
Ks. Bp Tadeusz Szurman

katowicka
9 3 9