Odpowiedzi

2010-02-06T10:24:08+01:00
) 6x=3
x=1/2
b) -3x=7
x=-7/3
c) 2x=jedna piąta
2x=1/5
x=1/10
d) 1,2x=4,8
x=4
e) jedna trzecia x=3
1/3x=3
x=9
f) - trzy piąte x = -5
-3/5x=-5
x=25/3
g) trzy czwarte x = - cztery dziewiąte
3/4x=-4/9
x=-16/27
h) 0,1 x = -7
x=-70
1 2 1
2010-02-06T10:26:22+01:00
A) 6x=3/6
x=1/2
b) -3x=7/3
x=-7/3
c)2x=1/5/2
x=1/10
d) 1.2x=4.8/1/2
x=4
e)1/3x=3/1/3
x=9
f) -3/5x=-5/-3/5x
x=25/3
g)3/4x=-4/9/3/4x
x=-16/27
h)0,1x=7
x=-70

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T10:32:16+01:00
A) 6x=3/:6
x=1/2
b)-3x=7/:-3
x=-2 jedna trzecia
c)2x=iedna piąta/2
x=0,1
d) 1,2x=4,8/:1,2
x=4
e) jedna trzeciax=3/jedną trzecią
x=1
f) -trzy piąte x=-5/-trzy piąte
x=25/3
g) trzy czwarte x=-cztery dziewiąte/ trzy czwarte
x=16/27
h) 0,1x=-7/0,1
x=-70