Odpowiedzi

2010-02-06T10:32:17+01:00
P=2kW
t=3min=180s

P=W/t
W=P*t

W=2kW*180s=2000W*180s=360000J=360kJ
1 5 1
2010-02-06T10:32:44+01:00
P=2kW
t=3min=180s
W=?
W=U*I*t ale U*I=P czyli W=P*t
W=2kW*180s=360kWs=0,1kWh
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T10:33:33+01:00
Jeżeli 2 kW to 2000 W to musisz teraz zamienić minuty na sek. czyli 3 min to 180s...Potem pomnóż W przez s. Czyli 2000 * 180 = 360000J. czyli 360 kJ

W skróceniu :

2kW-2000W

2000* 180 = 360000J - 360kJ