Mam uzupełnić wiersz chciałbym żeby się rymował i żeby było to tak

A było Atletą ciężary nosiło

żeby na tą literkę zaczynał się wyraz najlepiej
z góry dziękuje

A było
B było
C było
D było
E często
F było
G było
H było
I było
J było
K było
L było
M było
N było
O było
P było
R było
S było
T grało
U było
W lubiąc
Z było

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T10:54:23+01:00
A było Atletą ciężary nosiło,
B było barankiem po polach chodziło,
C było cytrynką - kwaśne miny robiło,
D było domkiem nigdzie się nie śpieszyło,
E było Eskimoskiem, malutkim, zmarzniętym...
F czesto figle robiło,
G było grzeczne, głupich mnin nie stroiło,
H było honorowe ordery nosiło,
I było Inżynierem mosty wznosiło,
J było jak Ja,
K było komikiem wszystkich bawiło,
L było leniwe zawsze się nudziło,
M było muzyką dziką,
N było niebem niebieskim, przejrzystym,
O było ogniem gorącym, złocistym,
P było prawnikiem, wszystkich broniło,
R było rybakiem ryby łowiło,
S było sprytne, wszystko je bawiło,
T lubiąc taniec, ciągle tańczyło,
U było unikalne, pierwsze być chciało,
W lubiąc wakacje, zawsze o nich śniło,
Z było zwykłe, proste, ostatnie, na końcu goniło...
2 3 2
2010-02-06T14:55:12+01:00
A było ambitne
B było brzydkie
C było cudowne
D było duże
E było extra
F było fajne
G było gapą
H było hamem
I było inne
J było jedno
K było kłamczuchem
L było lubiane
M było mądre
N było nowe
O było onieśmielone
P było piękne
R było ranne
S było samotne
T grało tajemnie
U było uśmiechnięte
W lubiąc wołać
Z było zmienne