Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T10:41:15+01:00
X-cała wypłata

1/3x +1/4x + 1/5x +1/6= 20/60x+15/60x+10/60+12/60x=57/60x

x-57/60x= 3/60x=1/20x

piąty pracownik otrzymał 1/20 częśc wynagrodzenia całego

/ - oznacza kreskę ułamkowa
2010-02-06T10:42:00+01:00
1/3= 20/60
1/4= 15/60
1/6 = 10/60
1/5 = 12/60

20/60+15/60+10/60+12/60 = 57/60
60/60-57/60=3/60 = 1/2
Odp:Piąty pracownik dostał 1/20 całej wypłaty