Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T11:04:04+01:00
Chlorek wapnia + palmitynian sodu ---> palmitynian wapnia + chlorek sodu
CaCl₂ + 2C₁₅H₃₁COONa ---> (C₁₅H₃₁COO)₂Ca + 2NaCl

chlorek magnezu + stearynian potasu ---> stearynian magnezu + chlorek potasu
MgCl₂ + 2C₁₇H₃₅COOK ---> (C₁₇H₃₅COO)₂Mg + 2KCl
2 5 2
2010-02-06T14:52:24+01:00
Chlorek wapnia + palmitynian sodu
CaCl₂ + 2C₁₅H₃₁COONa ---> (C₁₅H₃₁COO)₂Ca + 2NaCl

chlorek magnezu + stearynian potasu
MgCl₂ + 2C₁₇H₃₅COOK ---> (C₁₇H₃₅COO)₂Mg + 2KCl