Odpowiedzi

2010-02-06T10:56:41+01:00
Plazy:
-Cialo pokryte gruczolami śluzowymi
-wymiana gazowa zachodzi w plucach oraz przez skórę
-Zapłodnienie zewnętrzne
-Układ zamknięty, dwuobiegowy .Serce złożone z dwóch przedsionków i komory
-narządy zmyslu: oczy,uszy,język, nozdrza
gady
- Ciało pokryte blaszkami, luskami
- wymiana gazowa-przez klatkę piersiową(dzięki mięśniom między żebrami)
-zaplodnienie wewnętrzne
-uklad zamkniety dwubiegowy.Serce zlożone z dwóch przedsionków i Komor
-narząd zmysłu: oczy, język

mam nadzieje ze pomoglem ;)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T16:59:46+01:00