Odpowiedzi

2010-02-06T10:54:32+01:00
Nil Tygry Eufrat Wisła
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T11:00:41+01:00
Amazonka-6800km
Nil-6695km
Jangcy-6300km
Missisipi-Missouri-6020km
Huang He-5464km
Ob-Irtysz-5410km
Kongo-4700
Mekong-4500km
Amur-4440km
Lena-4400km
Parana-4380km
Mackenzie-4240km
Niger-4160km
Jenisej-4102
Wołga-3530km

2 5 2
2010-02-06T11:10:14+01:00
Amazonka, Nil, Missi Sipi, Wołga, Lena, jANGCY, GANGES
1 5 1