Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T10:57:25+01:00
Cnoty obywatelskie * dyscyplina wewnętrzna; * odpowiedzialność; * tolerancja; * uspołecznienie; * uczciwość; * sprawiedliwość. Za ich brak jako taki nie można ukarać. Są to cnoty uniwersalne, wchodzące już w moralne zagadnienia dotyczące postawy człowieka. Karać można człowieka tylko za przekroczenie praw ustalonych przez konstytucje i inne akty prawne, jednak te przekroczenia często wynikają z braku w/w cech u obywatela.
20 3 20
2010-02-06T10:58:27+01:00
Dyscyplina wewnętrzna;
odpowiedzialność;
tolerancja;
uspołecznienie;
uczciwość;
sprawiedliwość
13 3 13