Odpowiedzi

2010-02-06T10:59:25+01:00


Nothin makes sense nothin makes sense anymore
Nothin is right nothin is right when you’re gone
Loosin my breath loosin my right to be wrong
I’m frightend to death
I’m frightend that I won’t be strong

I want someone to love me
For who I am
I want someone to need me
Is that so bad
I’m looking past all the madness
But that’s all I have
But I want someone to love me
For who I am

I’m shakin it off I’m shaking off all of the pain
You’re breakin my heart your breakin my heart once
again

I want someone to love me
For who I am
I want someone to need me
Is that so bad
I’m looking past all the madness
But that’s all I have
But I want someone to love me
For who I amChcę, żeby ktoś mnie pokochał
Za to kim jestem
Chcę, że ktoś mnie potrzebował
Czy to takie złe?
Chcę przerwać szaleństwo
Ale to wszystko co posiadam
Chcę, żeby ktoś mnie kochał
Za to kim jestem.

Nic nie ma sensu
Nic nie będzie już miało sensu
Nic nie jest w porządku
Nic nie jest w porządku, od kiedy odeszłać
Tracę mój oddech
Tracę moje prawo do mylenia się
Boję się śmierći
Boję się, że nie będę już silny

Chcę, żeby ktoś mnie pokochał
Za to kim jestem
Chcę, że ktoś mnie potrzebował
Czy to takie złe?
Chcę przerwać szaleństwo
Ale to wszystko co posiadam
Chcę, żeby ktoś mnie kochał
Za to kim jestem.

Strząsam to,
Strząsam cały ten ból
Złamałaś moje serce,
Złamałaś moje serce, po raz kolejny

Chcę, żeby ktoś mnie pokochał
Za to kim jestem
Chcę, że ktoś mnie potrzebował
Czy to takie złe?
Chcę przerwać szaleństwo
Ale to wszystko co posiadam
Chcę, żeby ktoś mnie kochał
Za to kim jestem.

Czy masz zamiar mnie pokochać?
Yeeeah.

Chcę, żeby ktoś mnie pokochał
Za to kim jestem
Chcę, że ktoś mnie potrzebował
Czy to takie złe?
Chcę przerwać szaleństwo
Ale to wszystko co posiadam
Chcę, żeby ktoś mnie kochał
Za to kim jestem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T11:00:01+01:00
Chcę, żeby ktoś mnie pokochał
Za to kim jestem
Chcę, że ktoś mnie potrzebował
Czy to takie złe?
Chcę przerwać szaleństwo
Ale to wszystko co posiadam
Chcę, żeby ktoś mnie kochał
Za to kim jestem.

Nic nie ma sensu
Nic nie będzie już miało sensu
Nic nie jest w porządku
Nic nie jest w porządku, od kiedy odeszłać
Tracę mój oddech
Tracę moje prawo do mylenia się
Boję się śmierći
Boję się, że nie będę już silny

Chcę, żeby ktoś mnie pokochał
Za to kim jestem
Chcę, że ktoś mnie potrzebował
Czy to takie złe?
Chcę przerwać szaleństwo
Ale to wszystko co posiadam
Chcę, żeby ktoś mnie kochał
Za to kim jestem.

Strząsam to,
Strząsam cały ten ból
Złamałaś moje serce,
Złamałaś moje serce, po raz kolejny

Chcę, żeby ktoś mnie pokochał
Za to kim jestem
Chcę, że ktoś mnie potrzebował
Czy to takie złe?
Chcę przerwać szaleństwo
Ale to wszystko co posiadam
Chcę, żeby ktoś mnie kochał
Za to kim jestem.

Czy masz zamiar mnie pokochać?
Yeeeah.

Chcę, żeby ktoś mnie pokochał
Za to kim jestem
Chcę, że ktoś mnie potrzebował
Czy to takie złe?
Chcę przerwać szaleństwo
Ale to wszystko co posiadam
Chcę, żeby ktoś mnie kochał
Za to kim jestem.

Po Angielsku:

Nothin makes sense nothin makes sense anymore
Nothin is right nothin is right when you’re gone
Loosin my breath loosin my right to be wrong
I’m frightend to death
I’m frightend that I won’t be strong

I want someone to love me
For who I am
I want someone to need me
Is that so bad
I’m looking past all the madness
But that’s all I have
But I want someone to love me
For who I am

I’m shakin it off I’m shaking off all of the pain
You’re breakin my heart your breakin my heart once
again

I want someone to love me
For who I am
I want someone to need me
Is that so bad
I’m looking past all the madness
But that’s all I have
But I want someone to love me
For who I am

PozdrO .!
2010-02-06T11:09:43+01:00

Nothin makes sense nothin makes sense anymore
Nothin is right nothin is right when you’re gone
Loosin my breath loosin my right to be wrong
I’m frightend to death
I’m frightend that I won’t be strong

I want someone to love me
For who I am
I want someone to need me
Is that so bad
I’m looking past all the madness
But that’s all I have
But I want someone to love me
For who I am

I’m shakin it off I’m shaking off all of the pain
You’re breakin my heart your breakin my heart once
again

I want someone to love me
For who I am
I want someone to need me
Is that so bad
I’m looking past all the madness
But that’s all I have
But I want someone to love me
For who I am
Chcę, żeby ktoś mnie pokochał
Za to kim jestem
Chcę, że ktoś mnie potrzebował
Czy to takie złe?
Chcę przerwać szaleństwo
Ale to wszystko co posiadam
Chcę, żeby ktoś mnie kochał
Za to kim jestem.

Nic nie ma sensu
Nic nie będzie już miało sensu
Nic nie jest w porządku
Nic nie jest w porządku, od kiedy odeszłać
Tracę mój oddech
Tracę moje prawo do mylenia się
Boję się śmierći
Boję się, że nie będę już silny

Chcę, żeby ktoś mnie pokochał
Za to kim jestem
Chcę, że ktoś mnie potrzebował
Czy to takie złe?
Chcę przerwać szaleństwo
Ale to wszystko co posiadam
Chcę, żeby ktoś mnie kochał
Za to kim jestem.

Strząsam to,
Strząsam cały ten ból
Złamałaś moje serce,
Złamałaś moje serce, po raz kolejny

Chcę, żeby ktoś mnie pokochał
Za to kim jestem
Chcę, że ktoś mnie potrzebował
Czy to takie złe?
Chcę przerwać szaleństwo
Ale to wszystko co posiadam
Chcę, żeby ktoś mnie kochał
Za to kim jestem.

Czy masz zamiar mnie pokochać?
Yeeeah.

Chcę, żeby ktoś mnie pokochał
Za to kim jestem
Chcę, że ktoś mnie potrzebował
Czy to takie złe?
Chcę przerwać szaleństwo
Ale to wszystko co posiadam
Chcę, żeby ktoś mnie kochał
Za to kim jestem.