Odpowiedzi

2010-02-06T11:12:51+01:00
Boże ojcze dopomóż mi w znoszeniu mego cierpienia. Dopomóż wszystkim, którzy cierpią. Dopomóż nam wszystkim Boże Ojcze, dopomóż nam. Amen.
Liczę na najlepszą.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T11:14:57+01:00
Panie Boże proszę cię o potrzebne łaski tak jak zdrowie abym nie musiała znosić wielkiego cierpienia w znoszeniu choroby .A także pomóż mi być zawrze i do końca wytrwałym.
2010-02-06T11:38:08+01:00
Panie Boze . Prosze Cie abys trwal przy mnie i nigdy mnie nie opuszcal . Abys uswiecal mnie w potrzebne mi laski . A zwlaszcza w zdrowie i wyrwalasc .