Odpowiedzi

2009-10-08T14:49:16+02:00
W rzymie rzucają rozgniecionymi rzodkiewkami .
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T15:19:38+02:00
Wiewiórka wieczorem włazi wysoko.
Wyjada wszystkie wiosenne wisienki.
5 4 5
2009-10-08T15:22:18+02:00
Dostała drewienko dębowe
dopływające do duszy Dedala

dróżka dryfowała drwiąco
dopięta do darów darciem dosłownym
dystych dystychem dudnił dobitnie
dokładając duetowe dalie
dziś destylowane denaturatem dionizyjskim

dość!

dudy drażniły diamentami
deklinację destrukcyjną

daj de do domysłu drastycznego
duś duchy dzeusowskich dłoni
dław dołujące domy demony
dokończ doliny dalekie
dogłębnie drąż dziury

dzwoń dzyń dzyń












albo










Szczepan, sprzedawca szamponów
szybował samolotem
strącając szyszki skrzydłami
szczególnym seplenił szczebiotem

spod sosny sfrunął szerszeń
spluwając skrzepem szarawym
sfermentowana skrzeplina
spowiła Szczepana sandały

sukinkot, szkodnik skubany
szepnął strząsając skrzeplinę
spoconą stopą szturchając
steru statyczną strukturę

silnik szarpnął szaleńczo
sterowność sfiksowała
Szczepan schwycił spadochron
skoczył, samolot spadał

spod szczytów skał stado szpaków
sfruwało szukając schronienia
stężony smar spływał strugą
samolot się spopielał

sprawka sabotażysty
stwierdził Szczepan sensownie
spreparowali stery
stąd sfiksowana sterowność

sfatygowany spadochron
spakował szef Szczepanowi
strzępy spłowiałych szmatek
sparciałym sznurkiem sposobił

skąpił szmalu skurczybyk
syknął Szczepan szyderczo
skrytobójca skubany
sadysta sakramencki

skąpiec spragniony splendoru
syczał Szczepan spadając
sen spod spojówek spędzał
swąd spalonego smaru

szusując spoglądał strachliwie
spod szmatek spadochronu
sfora stepowych szakali
szarpała szkielet słonia

samolubne skłonności
splatają sieć spustoszenia
sporządzę sobie sarkofag
sypnął sarkazmem Szczepan
2 3 2