Ile litrów jagód zmiesci sie w dwoch slojach o mojemnosc 3/4l ?
Z 1l jagod mozna otrzymac 0,5l soku...ile litrów soku mozna otrzymac z 1 i 1/2 l jagód?
Z jednego l jagod monza otrzymac 0,5l soku. ile l jagód mozna zebrac aby otrzymac 2,5l soku ??

bez obliczen

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T11:21:52+01:00
1.1,5l
2.0,75 l
3. 5 l
1 1 1
2010-02-06T11:23:57+01:00
1.5litra jagód
2.0,25litra
3.5 litrów jagód

Myśle że pomogłam;D
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T11:25:42+01:00
Zmieści się 1,5l
soku bedzie 0.75l
trzeba zebrac 5l jagód
3 3 3