Odpowiedzi

2010-02-06T11:25:12+01:00
"Różnica między horrorem a thrillerem polega na tym, że w thrillerze zagrożenie ma charakter realny (np. przestępca, epidemia)."
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T11:26:24+01:00
Horror jest to czysta fantastyka, oraz niemożliwe rzeczy się dzieją, a w trillerze są rzeczy realne[epidemia itp]
2010-02-06T13:30:09+01:00
Horror jest to opowieśc o rzeczach tragicznych niestorzonych i rzadko zdarzajacych się w życiu