Odpowiedzi

2010-02-06T12:18:14+01:00
Witaj Tomku!!!!
Widzidsz dowiedziałem/am się włanie że ty i ja lubimy te same zabawy i nie jestesmy także tak bardzo grzeczny. Chcę ci proponować przyjażn. Chodzilibysmy na różne wyprawy,biwaki szukali skarbów.Ja też nie przepadam za niedzielnymi szkółkami,miałem też sam przygodę w nocy poza domem(całą noc mnie szukali) no i nawet też dostałem kosza od pięknej dziewczyny bo mi sie wymskneło.Proszę odpisz mi czy chcesz być moim przyjacielem,tez mamy tyle lat co ty,i nie mam zbyt dużo przyjaciół.Będę cierpliwie czekać.


Do zobaczenia!!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T12:19:24+01:00
Drogi Tomku!
Mam na imię Mateusz i jestem synem siostry Twojej ciotki. Mamy zamiar przyjechać na wakacje do was. Słyszałem, że jesteś niezwykłym chłopcem! Chciałbym z tobą się poznać! Może na początek troszkę się opiszę! Mieszkam w Los Angeles chodzę do gimnazjum do klasy 2f. jestem wysoki mam brązowe oczy i jasne włosy. Mam psa - teet'ha. Kocham go. gdy mi smutno-pociesza mnie. Mieszkam w centrum miasta i mam troszkę głośno, więc całą rodzina wybieramy się na wakacje do polski, a na razie przyjadę z mama do ciebie. obawimy sie w zabawy angielskie-los angeles i w te co ty lubisz. ja uwielbiam climbing clib czyli wspinaj się. chodzi o to kto bądzie wyżej na drzewie. fgajne jest też crazyfrog polega to na złapaniu jak najwiekszej ilości żab w ciągu określonego czasu i przechowywanie ich możemy też pobawić się w help me czyli kładziemy się na drodzę gdy przejedzie auto i wygrywa ten który przezyje. raz mojemy koledze zmiażdźyło nogo ale to szczegół. Wiem. jestem szalony i głupiutki słyszałem że jesteśmy do siebie podobnni. Tak jak ty nie nawidze szkoły! Próbowłem z tym zeebem tak jak ty ale nie wyszło.
Końcvze bo muszę się spakować! Nie ,oge sie już doczekać mam dla ciebie prezent! jasne ze coś szalonego!
Matteush
ps mogę zobaczyć twoją wyspe?
--------------------------------------------------------
pisałam szybko i jest kilkia błędów
1 5 1