Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T11:30:08+01:00
Obmycie głowy wodą święconą
zapalenie świecy od paschału (najczęściej przez chrzestnego)
znaki krzyża na głowie dziecka uczynione przez księdza rodziców i rodziców chrzestnych.
biała szatka jako znak czystości kładzona jest na dziecku.
wybranie imienia
wyznanie wiary w Boga i wyparcie się szatana który jest głównym sprawcom grzechu
5 3 5
2010-02-06T11:35:56+01:00
Po kolei;
-znak krzyża na czole dziecka
-pokropienie wodą chrzcielną
-namaszczenie krzyżmem (olejami)
-świeca chrzcielna
-nałożenie białej szaty

wymieniłam, tylko nie wiem czy potrzebne sa opisy.
5 4 5
2010-02-06T11:48:05+01:00
-znak krzyza na czole dziecka .
-polanie woda swiecona czola dziecka .
-namaszczenie olejami
-zaswiecenie swiecy chrzcicielskiej
-nalozenie bialej szaty jako znak czystosci
- wybranie imienia
5 5 5