Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • KTM
  • Początkujący
2010-02-06T11:32:59+01:00
Św. Stanisław, św. Kinga, św. Jacek, św. Jadwiga Królowa, św. Jan Kanty, św. Kazimierz Królewicz, św. Albert Chmielowski, św. Faustyna, św. Józef Sebastian Pelczar, św. Szymon z Lipnicy.
1 5 1
  • Micy
  • Początkujący
2010-02-06T12:17:49+01:00
św. Stanisław
św. Kinga
św. Jacek
św. Jadwiga Królowa
św. Jan Kanty
św. Kazimierz Królewicz
św. Albert Chmielowski
św. Faustyna
św. Józef Sebastian Pelczar
św. Szymon z Lipnicy.
2 5 2