Odpowiedzi

2010-02-06T11:32:32+01:00
5- 85, 90, 95, 100, 105, 110, 115, 120
9- 90, 99, 108,117
10-90, 100, 110, 120
31 4 31
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T11:34:29+01:00
5 - 85 90 95 100 105 110 115 120
9 - 90 99 108 117
10 - 90 100 110 120
41 4 41
2010-02-06T11:36:10+01:00
Wielokrotnosci 5 :
85 ; 90 ; 95 ; 100 ; 105 ; 110 ; 115 ; 120
wielokronosci 9 :
90 ; 99 ; 108 ; 117
wielokrotnosci 10 :
90 ; 100 ; 110 ; 120
26 4 26