Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T11:35:41+01:00
Parzyste wielokrotności liczby 9 : 18, 36 , 54, 72
Wszystkie dzielniki liczby 18 : 2 , 3 , 6, 9 , 18
Wszystkie dzielniki liczby 36 : 2 , 3 , 4 , 6 , 9 ,12 , 36
9 3 9
2010-02-06T11:35:43+01:00
Wielokrostności parzyste: 18, 56, 72
Dzielniki 72 = < 2,2,2,3,3,>
6 2 6
2010-02-06T11:36:38+01:00
18 dzielniki : 1,2,3,6,9,18
36 dzielniki: 1,2,3,4,6,9,12,18,36
54 d: 1,2,3,6,9,18,27,54
72 d: 1,2,3,4,6,8,9,12,18,24,36, 72
do wyboru do koloru ;)
8 3 8