Odpowiedzi

2009-10-08T14:51:58+02:00
1.Szczęśliwe życie plemienia Czarnych Wężów w Chiavattcie.
2.Walki Indian z kolonistami niemieckimi w obronie terytorium.
3.Napad kolonistów na uśpioną Chiavatte i wymordowanie Indian.
4.Spalenie osady Czarnych Wężów.
5.Założenie Antylopy na gruzach Chiavatty.
6.Przybywanie nowych osadników z Berlina, Grenlandii i Harmonii.
7.Znalezienie złóż rtęci sześć lat po założeniu miasta.
8.Odnalezienie syna wodza przy umierającym Indianinie.
9.Przygarnięcie sieroty przez grupę cyrkową.
10.Powieszenie ostatnich dziewiętnastu wojowników Czarnych Wężów na placu miejskim w siódmym roku istnienia Antylopy.
11.Wyszkolenie młodego sachema na akrobatę.
12.Eksploatacja złóż rtęci, czerpanie zysków z handlu pomarańczami, jęczmieniem i winem.
13.Doprowadzenie do Antylopy kolei żelaznej.
14.Założenie szkół, wyższej uczelni, wybudowanie zakładu filantropijnego.
15.Przyjazd do Antylopy grupy cyrkowej.
16.Występ ostatniego z Czarnych Wężów, sachema Czerwonego Sępa, w Antylopie.
1 5 1
2009-10-08T15:35:20+02:00
1. Powstanie Antylopy na gruzach Chiavatty.
2. Przybycie cyrku do miasteczka.
3. Poruszenie wśród mieszkańców.
4. Początek występu.
5. Występ wodza - punkt kulminacyjny.
6. Chwile trwogi.
7. Niespodziewany koniec występu.
8. Plotki.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T15:35:45+02:00
Plan wydarzeń
1.Powstanie Antylopy na gruzach Chiavatty
2.Przyjazd cyrku do miasteczka
3.Poruszenie wśród mieszkańców Antylopy
4.Początek występu
5.Pojawienie się Sachema
6.Lek mieszkańców
7.Niespodziewane zakończenie występu
8.Plotki przy piwie
1 5 1