Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T11:40:12+01:00
1 Rachunek sumienia
2 Żal za grzechy
3 Mocne postanowienie poprawy
4 Szczera spowiedź
5 Zadość uczynienie Panu Bogu i Bliźniemu
3 5 3
2010-02-06T11:41:05+01:00
Jest ich 5.
1)Rachunek sumienia
2)Żal za grzechy
3)Mocne postanowienie poprawy
4)spowiedż szczera
5)zadośćuczynienie bogu i bliźniemu
2 5 2
2010-02-06T11:42:02+01:00
5 warunków dobrej spowiedzi:
1. Rachunek sumienia
2. Zal za grzechy
3. Mocne postanowienie poprawy
4. Szczera spowiedź
5. Zadośćuczynienie Panu Bogu i bliźniemu
----------------------------------------------------------------
1. Przypominamy sobie grzechy
2. Żałujemy za nie
3. Postanawiamy poprawę
4. Idziemy do spowiedzi
5. Przepraszamy bliźniego i Boga-odprawiając pokutę
2 5 2