Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T11:40:03+01:00
Bo odnowił Polskę. Wybudował nowe grody ,zamki itd.
1 5 1
2010-02-06T11:42:03+01:00
Ponieważ mieszko II był słabym królem i stracił wiele naszych ziem, póżniej chciał je odzyskać ale przedwczesna śmierć mu w tym przeszkodziła.
Na tron wtedy wstąpił Kazimierz to właśnie on odzyskał wiele ziem utraconych przez mieszka II min. Grody Czerwieńskie
Kazimierz też sprowadził do Polski Benedyktynów. Po śmierci nadano mu przydomek Odnowiciel.
1 5 1
2010-02-06T11:44:39+01:00
Następcę Mieszka II Kazimierza nazywamy Odnowicielem, ponieważ odbudował Polkę.
1 5 1