Jacek obliczył , że odległość 100 m przeszedł w ciągu 50 sekund.Jaką odległosć pokonałby jacek , gdyby mógł isc w tym samym tempie przez 2,5 godziny ? Ile czasu potrzebuje Jacek aby pzrejsc w tym tempie 2 km?


b. proszę o rozwiazanie tego zadania. ; ****
a i tym którzy rozwiążą, DZIĘKUJĘ :D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T15:02:20+02:00
A)
1s=2m
1h=3600s
2,5godz=3600*2 = 9000
9000*2=18000m
18000m = 18km
b)
1m = 0,5s
1km = 1000m
2km=1000*2 = 2000m
2000*0,5s=1000s
1000s: 60 = 16min 40s
2009-10-08T15:15:36+02:00
2,5 godziny = 150 min

100 m - 50 s
10 m - 5 s
1 m - 0,5 s
2 m - 1 s
120 m - 1 min
7200 m - 150 min - odległość jaką przejdzie przez 2,5 godziny
2000 m = 2km - 1000 s - czas w jakim przejdzie 2 km