Odpowiedzi

2010-02-06T11:51:53+01:00
Wszechświat jako całość
Wielka Ściana
włókno
supergromady galaktyk
gromady galaktyk
galaktyki
materię międzygalaktyczną
kwazary
czarne dziury
ciemną materię
gromady gwiazd
gwiazdy, w tym: gwiazdy podwójne i gwiazdy wielokrotne
obiekty mgławicowe
materię międzygwiazdową
układy planetarne
planety
planety karłowate
małe ciała układów planetarnych, w tym: planetoidy, komety, meteoroidy oraz materię międzyplanetarną
księżyce planet i naturalne satelity planetoid
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T11:52:32+01:00
-Planety,
-Gwiazdy,
-Meteory,
-Komety,
-Planetoidy,
-Gwiazdo zbiory,
-Galaktyki.
5 3 5
2010-02-06T11:54:36+01:00
Ciała niebieskie Słońce: Merkury Wenus Ziemia Mars Jowisz Saturn Uran Neptun Pluton.
3 2 3