Pociąg o długości 500m jadący ze stałą prędkością wjechał do tunelu o długości 1.3 km. Od momentu gdy lokomotywa wjechała do tego tunelu do momentu dy ostatni wagon go opuścił mineły 2 minuty z jaką prędkością jechał pociąg . ? ? ?
na minute i na godzine
daje naj

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T12:05:50+01:00
1,3 km + 500m = 1,8km
Na minute:
1,8 km = 1800m
1800m : 2 min = 900m/min = 15m/s
Na godziene:
15 x 3,6 = 54km/h
59 3 59
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T17:36:55+01:00
1,3km=1300m
1300m+500m=1800m
2min=120s
v=s/t
v=1800m/120s
v=15m/s
1h=3600s
15mx3600:1000=54km/h
58 4 58
2010-02-06T17:56:14+01:00
1,3 km + 500m = 1,8km

Na Minutę :
1,8 km = 1800m
1800m : 2 min = 900m/ min czyli 15m/ s
Na Godzinę :
15 x 3,6 = 54km/h

Proszę
Buzzy ;-)
33 3 33