Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T12:05:19+01:00
( x + 2 ) : 10 = 0,6 : 4
(x + 2) : 10 = 0,15 / * 10
x + 2 = 1,5
x = 1,5 - 2
x = - 0,5
3 4 3
2010-02-06T12:06:14+01:00
2x:10 = 0,6:4
2x=0,6:4:10
2x= 0,015
x= -0,5
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T12:08:06+01:00
( x + 2 ) : 10 = 0,6 : 4











x + 2 ) : 10 = 0,6 : 4

(x + 2) : 10 = 0,15 / * 10

x + 2 = 1,5

x = 1,5 - 2

x = - 0,5

Mysle ze dobrze ;)