Muszę to przetłumaczyć na angielski!!
1 zdanie:)
pomozecie??
proszę;*



Otylia Jędrzejczak (ur. 13 grudnia 1983 w Rudzie Śląskiej) – polska pływaczka, mistrzyni olimpijska, podwójna wicemistrzyni olimpijska, mistrzyni Świata i Europy, trzykrotna rekordzistka świata, rekordzistka Europy, trzykrotnie wybierana najlepszym sportowcem Polski.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T12:12:46+01:00
Otylia Jedrzejczak (born December 13, 1983 in Ruda Slaska) - Polish swimmer, Olympic champion, double Olympic vice, World and European champion, three times rekordzistka world rekordzistka Europe, three times chosen the best Polish athlete.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T12:13:41+01:00
Otylia Jedrzejczak (born December 13, 1983 in Ruda Slaska) - Polish swimmer, Olympic champion, double Olympic vice, World and European champion, three times record world record Europe, three times chosen the best Polish athlete.
2010-02-06T12:13:55+01:00
Otylia Jędrzejczak. Swimmer (float) in silesian ore 13 december 1983 ) – polish < poland >, olympic champion, double olympic vice-champion, champion of world and europe, triple record-holder of world, record-holder of europe, triple chosen fairest athlete polish < poland >.
Ale to chyba nie za bardzo, skorzystaj ze słownika polsko-angielskiego :>