Wskaż orzeczenie w zdaniu Była to kara zesłana przez zeusa na samowolę Minosa. król jest bezwzględny strzeże lądów i morz. Podniebne są przychylenie ptakom. Po kilku dniach dwie pary pięknych skrzydeł były gotowe. Pośrednia droga jest najbezpieczniejsza.

3

Odpowiedzi

2010-02-06T12:14:16+01:00
1 była
2 jest
3 są
4 były
5 jest
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T12:14:44+01:00
1 była
2strzeże
3są
4były
5jest
2010-02-06T12:15:42+01:00
Pierwsze zdanie:zesłana
drugie:strzeże
trzecie:są
czwarte:były gotowe
piąte:jest najbezpieczniejsza


jak jest dobrze to prosze o naj