Zadanie 1.
Do różnicy liczby -0,64 i liczby -2,8 dodaj różnicę liczby -8,6 i liczby 0,4.
Zadanie 2.
Najwyższym szczytem w Polsce są Rysy, które leżą 2499 metrów nad poziomem morza, a najniżej położone są Żuławy Wiślane leżą około 1,8 m. poniżej poziomu morza. Oblicz róźnicę wysokości najwyższego i najniższego miejsca w Polsce.

PROSZĘ O ZAPISYWANIE WSZYSTKICH OBLICZEŃ!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T12:20:46+01:00
-0,64-(-2,8)=-0,64+2,8=2,16
-8,6-(-0,4)=-8.2

2,16+-8,2=-6,04


2499+1,8=2500,8
2010-02-06T12:21:57+01:00
1.
[-0,64- (-2,8)] + (-8,6-0,4)=(-0,64 +2,8)-9=2,16-9=-6,74
2.
2499-1,8=2497,2
2010-02-06T12:24:55+01:00
Zad1
-0,64 -(-0,64 )+(-8,6)- 0,4=-0,64+0,64-8,6- 0,4=+1.28-9-7.72
zad2

2499+1,8 =2500,8