Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T12:25:30+01:00
Gdyby nie wynaleziono koła na świecie byłoby ciężko. Środki transportu i przewozu nie funkcjonowały by tak dobrze jak dziś praca w polu szła by wolniej
2 3 2
2010-02-06T12:27:01+01:00
Gdyby nie wynaleziona koła ludzi nie mieli by jak dojechac np. do sklepu. TEraz czasy sie zmieniły i koło jest potrzebne.Nie było by bryczek,samochodów ani wózków.Ludzie nie mieli by jak dojść lub dojechać do pracy,sklepu. A najważniejsze do lekarza.
2 2 2