Odpowiedzi

2010-02-06T12:33:50+01:00
Powinnien być stanowczy, odpowiedzialny, sprawiedliwy, uczciwy, pomocny
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T12:35:51+01:00
Urzędnik powinien być sumienny i punktualny. To znaczy , że zawsze powinien rozwiązywac sprawy obywateli i na czas docierac na spotkania i obrady. Ponadto powinien chętnie wysuwac nowe idee i pomysły w danej sprawie. Powinien byc także pracowity w połączeniu z cierpliwością czyli daną sprawę powinien doprowadzic do końca. Dobry urzędnik to miły, zaradny, mądry i uczciwy obywatel.

Tak moim zdaniem ;)
7 4 7
2010-02-06T12:38:33+01:00
Cechy
- wyrozumiały
- uczciwy
- sprawiedliwy
- asertywny
- dobry
- nie może sie mścić na innych

Te cechy są mu potrzebne, ponieważ urzędnik pracuje z ludźmi i ma styczność z pieniędzmi.
4 2 4