Odpowiedzi

2010-02-06T12:34:45+01:00
U ptaków latających (grzebieniowych) jest on zaopatrzony w mocno wykształcony grzebień . Ptaki bezgrzebieniowe nie posiadają tego wyrostka.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T12:35:36+01:00
Ptaki grzebieniowe posiadają na mostku grzebień kostny, do którego przyczepione są mięśnie poruszające skrzydła, ptaki bezgrzebieniowe nie posiadają tegoż grzebienia.
Ptaki grzebieniowe to np. bocian, gołąb, żuraw
Ptaki bezgrzebieniowe to np. struś, kiwi
12 4 12