Odpowiedzi

2010-02-06T12:44:11+01:00
Masa ciała 24000N : 10 = 2400kg
V = 4m3

g=m/v

g= 2400kg : 4m3 = 600kg/m3

http://www.made-in-china.com/showroom/qingdaosaidun/product-detailCewxnmAuuGpz/China-1800-Ceramic-Fiber-Board-900-600-50mm-600kg-m3-.html
i tu masz ten przedmiot

ew poszukaj w jakiś tabelkach
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T12:45:10+01:00
Q=m*g
m=Q/g
Q=24000N
g=10m/s²
m=24000N/10m/s²=2400kg

d=m/V
V=4m³
m=2400kg
d=2400kg/4m³=600 kg/m³=0,6 g/cm³
Podana substancja to drewno