Superzagadka
Drewniany klocek w kształcie sześcianu pomalowano na czerwono, a następnie pocięto na 64 jednakowe sześcianiki. Ile sześcianików ma trzy ściany pomalowane na czerwono, ile ma dwie ściany pomalowane, a ile jedna sciane? Ile jest sześcianów, które nie mają pomalowanych ścian?
PROSZE O JAKIES WYTLUMACZENIE DO ODPOWIEDZI!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T12:56:38+01:00
3 pomalowane - 8
2 - 24
1 pomalowaną - 24
wtedy to dodajesz i odejmujesz od 64
jestem w 6 klasie i juz sobie to zrobiłem :P
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T16:23:36+01:00
3 - 8 kwadracików
2 - 24 kwadraciki
1 - 16 kwadracików
0 - 8 kwadracików