1.cztery osoby czekaja na przeszczep serca . ktorej z nich ofiarowałbys to serce
- ksiadz 35 lat
- naukowiec bliski wynalezienia leku na raka
- kobieta w 9 miesiacu ciazy
- chłopiec 10 letni uzdolniony muzycznie
swoja odpowiedz uzasadnij

2.oblicz stosunek masowy Mg do tlenu w MgO

3

Odpowiedzi

2010-02-06T12:40:59+01:00
kobieta w 9 miesiacu ciazy, ponieważ pod swym sercem nosi potomstwo- swoje dziecko.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T12:52:06+01:00
Kobiecie w ciąży ,ponieważ:
-ksiadz nie boji sie smierci bo wie ze i tak czeka go wiecznosc
-naukowiec jest bliski wynalezienia leku ale nie jest powiedziane ze go wynajdzie
-chlopiec mimo ze jest uzdolniony wcale nie musi zostac muzykiem
-kobieta odpowiada za siebie i dziecko wiec uratowalbym dwa zycia
-nikt nie powiedzial ze dla reszty nie znajda sie dawcy


24u-magnez
16u-tlen
24u+16u=40u
24/40=3/5
16/40=2/5
stosunek-3:2
2010-02-06T13:15:32+01:00
Kobiecie w ciąży , ponieważ to dzieko mogłoby być zdolne lub cos takiego.