Czy znacie może jakieś filmy opowiadające historie łagrów syberyjskich?
Albo ogólnie ukazujące motyw syberii?
Potrzebne mi jest na prezentacje maturalną...
Poproszę o tytuł i może o stronę skąd mogę pobrać lub obejrzeć owy film :P
Dziękuję.

2

Odpowiedzi

2010-02-06T14:01:44+01:00
Film sybereia
choliday check.pl
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T19:20:17+01:00
Jeniec : jak daleko nogi poniosą. w tym filmie jest dużo o syberii