Powierzchnia ścian w pokoju jest równa 50m2 (kwadratowych), Pan Mietek chce ściany tego pokoju wyłożyć płytami kartonowa-gipsowymi o grubości 12,5 mm. O ile zmniejszy sie objętość powietrza w tym pokoju? Prosze o szybką wypowiedz!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T13:14:02+01:00
P - pole powierzchni ścian = 50m²
grubość płyt = 12,5 mm = 0,0125 m

V - objętość płyt = P razy 0,0125 = 50 razy 0,0125 = 0,625 m³
odp
objętość powietrza zmniejszy się o 0,625 m³
112 2 112
Dziękuję za to zadanieu
dzięki
2010-02-06T16:12:48+01:00
12,5 x 4=50mm
50m2 - 50 mm to inaczej 50m-5cm=49,5m
133 2 133