Odpowiedzi

2010-02-06T12:56:40+01:00
Na mapie wykonanej w skali 1: 250000 droga
laczaca dwie miejscowosci ma dlugosc 19cm. Oblicz dlugosc tej trasy w rzeczywistosci. Wyraz ja w kilometrach. ZAPISZ OBLICZENIA

Skala
1: 250000
1cm : 250000cm
19cm : X
X * 1cm = 19cm *250000cm
X= 4750000cm= 47500m=47,5 km
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T12:57:09+01:00
1 do 250000 cm czyli 1 cm to 2,5 km w rzeczywistości

19 razy 2,5 =47,5 km ;)
2010-02-06T12:58:43+01:00
1cm - 250000cm
1cm - 2,5km
2,5*19=47,5km