Napisz przy pomocy symboli chemicznych :
dwa atomy potasu
cztery dwuatomowe cząsteczki wodoru
dwie czteroatomowe cząsteczki fosforu
dwie cząsteczki wody
trzy cząsteczki dwutlenku węgla
cztery cząsteczki tlenku cynku
pięć cząsteczek kwasu siarkowego 6
dwie cząsteczki węglanu miedzi 1

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T13:01:19+01:00
2K
4H₂
2P₄
2H₂O
3CO₂
4ZnO
5H₂SO₄
2Cu₂CO₃
2010-02-06T13:13:45+01:00
2K
4H₂
2P₄
2H₂O
3CO₂
4ZnO
5H₂SO₄
2Cu₂CO₃
1 5 1