Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • awin
  • Rozwiązujący
2010-02-06T13:01:40+01:00
24 cm: 3=8 cm

I bok= 8 cm - 2 cm = 6 cm

II bok = 8 cm

III bok = 8 cm +2 cm = 10 cm
2010-02-06T13:04:32+01:00
Obwód trójkąta jest równy 24cm.Oblicz długości boków jeżeli drugi jest dłuższy od pierwszego o 2 cm ,a trzeci dłuższy od drugiego o 2 cm
Dane:
x------->długość I boku
x+2------> długość II boku
x+2+2----> długość III boku
obw=24 cm
---------------------------------------
x+x+2+x+2+2=24
3x+6=24
3x=24-6
3x=18
x=6 --------->długość I boku
x+2=6+2=8------->długość II boku
x+2+2= 6+2+2=10-------->długość III boku
Spr.
L=6+8+10=24
L=P
2010-02-06T18:28:03+01:00
24 cm : 3 =8 cm

1 bok :
8 cm - 2 cm = 6 cm
2 bok :
8 cm
3 bok :
8 cm + 2 cm = 10 cm

Odp. Boki wynoszą 6 cm , 8 cm , 10 cm .