Odpowiedzi

2010-02-06T13:04:55+01:00
Masa słoików w skrzyni
9[kg] - 0,6[kg] = 8,4[kg]


ilość słoików
8,4[kg] / 0,35[kg] = 24
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T13:05:13+01:00
9 kg - 0,6 kg = 8,4kg
8,4kg : 0,35kg = 24 słoiki
3 3 3
2010-02-06T18:24:38+01:00
Dane :
- Słoik 0,35 kg
- Pusta Skrzynia 0,60 kg
- Zapakowana Skrzynia 9 kg

Obliczenia :

9 kg - 0,60 kg = 8,40 kg
8,40 kg : 0,35 kg = 24

Odp . W skrzyni jest 24 słoiki .

Proszę
Magda ;- )
2 5 2