Odpowiedzi

2010-02-06T13:05:46+01:00
Tak, gdyż politycy są tylko sługami narodu wybrani przez obywateli i kraj tak więc powiini rezprezentować obywateli, a nie tylko własne zdanie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T13:06:47+01:00
Według mnie nie zawsze. Uważam tak ponieważ niektóre wymogi publicze są dobre ale pieniądze zawsze można wydać na coś lepszego. W takich sytuacjach należy się kierować dobrem wszystkich a nie tylko tych, ktorzy zawsze maja cos do powiedzenia, chociaż to co mówią wcale nie jest poprawne.
1 5 1