Napisz 6 zdań odwołujących się do nadziei!!!!!!!!!
Np.Nadzieja jest jak lekarstwo,ponieważ potrafi nas uleczyć!!


Ratunku nie mam pomysłu na to zadanie!!!!!!!!Wymyśliłem tylko jedno ale jeszcze potrzebuje 6!!!!!
Proszę was pomóżcie mam to na poniedziałek!!!!!!


Z góry dziękuję!!
Nie ściągać z internetu!!!!!!!
Daje najlepsze odpowiedzi!
Pozdrawiam!!

2

Odpowiedzi

2010-02-06T13:10:57+01:00
Nadzieja jest łatwowierna.
Nadzieja matką głupich.
Nadzieja pomaga nam w trudnych chwilach.
Nadzieja jest łaskawa.
Nadzieja to moja matka.
Nadzieja jest ja cukier w herbacie dodaje smak.
Najlepsza Odpowiedź!
  • kopi
  • Początkujący
2010-02-06T13:18:25+01:00
1)Nadzieja nie wiąże sie z teraźniejszością, idzie do przodu by znaleźć swój cel...
2) Nadzieja istnieje po to by podtrzymywać nasze marzenia
3) Tylko przez nadzieje żyjemy pełnią miłości
4) Nadzieja jest naszaą furtką do wielu możliwości
5) Kiedy wiara już zaczyna gasnąc- zaufaj nadzieii
6) Ci, którzy mają tylko nadzieje, widzą dalej. Ci, co żyją tylko miłością, widzą głębiej. Ci, co żyją tylko wiarą, widzą wszystko w innym świetle. Więc mijej wszystkie te trzy rzeczy by żyło ci sie lepiej...
1 5 1