Odpowiedzi

2010-02-06T13:12:42+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • zsd
  • Początkujący
2010-02-06T13:15:09+01:00
Myślę, że są szansą a sukces. Mając kwalfikacje i wykształcenie można otrzymać wymarzoną pracę i odnosić sukcesy zawodowe. Zarabiać pieniądze i osiągnąć sławę.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-06T13:38:30+01:00
Wykształcenie daje ci poczucie własnej wartości , a doświadczenie powoduje to ze nie musisz się bać realizowania i wtaczania swoich własnych myśli i pomysłów .
1 5 1