Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T13:17:40+01:00
1673r Bitwa pod Chocimiem
1683r - Bitwa pod Wiedniem
1699r - Pokój w Karłowicach
1 1 1
2010-02-06T13:19:51+01:00
1673r - zwycięstwo nad Turkami w bitwie pod Chocimiem
1683r - bitwa stoczona 12 września 1683 roku między wojskami polsko-austriacko-niemieckimi, pod dowództwem Jana III Sobieskiego (to właśnie ta bitwa pod Wiedniem)
1699r-wjazd Jana III Sobieskiego do Wiednia

Proszę o najlepszą odpowiedź :)
1 5 1
  • zsd
  • Początkujący
2010-02-06T13:30:23+01:00
1673-Polska pobiła Turcję pod Chocimiem
1683-bitwa pod Wiedniem
1699-Turcja podpisała pokój w Karłowicach
1 1 1