Odpowiedzi

2009-10-08T16:29:51+02:00
Poniewaz, jest ciepło a przed wiosną jest zima, i gdy już zbliza się wiosna, snieg topnieje i jest więcej wody
9 3 9
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T16:36:54+02:00
Latem jest więcej opadów deszczu, przez który wzbiera woda w rzekach, jeziorach itp.
wczesną wiosną topnieje śnieg, który także powoduje podnoszenie si poziomu wody w zbiornikach wodnych
13 4 13
2009-10-08T16:38:30+02:00
Ponieważ wczesną wiosną rzeki zasilane są głównie opadami atmosferycznymi, oraz wodą z topniejącego śniegu.
6 3 6