Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-08T15:26:38+02:00
Staropolskie przysłowie „gość w dom Bóg w dom” nakazuje wyjątkowo ugościć tego, kto przekroczy progi dom.Każda rodzina powinna postępować zgodnie z tą polską tradycją. Rodzice, rodzina zawsze serdecznie powinni przyjmować odwiedzających nas znajomych.Starać się, aby spotkaniom towarzyszyła miła atmosfera, by goście czuli się w domu tak dobrze, jak u siebie. Tolerancja, akceptacja różnych sposobów myślenia i postępowania sprawia, iż dom otwarty jest dla wielu, jakże odmiennych ludzi.
Może być ???
2 5 2
2009-10-08T15:26:50+02:00
To znaczy :rzecz święta, kiedy pojawia się gość, jest to chwila szczęśliwa


Myślę że trzeba bylo krótko a nie rozpisywać się chodzi mi o znaczenie i tyle.Nie podawałem historii itd. jezeli chcesz więcej napisz Ptivate mail.
1 5 1
2009-10-08T15:28:11+02:00
Gość w dom, Bóg w dom (gość - rzecz święta, kiedy pojawia sie gość, jest to chwila szczęsliwa)