Przetłumacz zdania:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
1. I've got three sisters and one brother.
2.I am cooking dinner now.
3.He is washing his car at the moment.
4.We are dancing now.
5.She cannot swim.
6.They can dance.
7.I have got two dogs.
8.She has got computer.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T13:26:21+01:00
1.Ja mam 3 siostry i brata.
2.Ja gotuję obiad teraz.
3. On myje swój samochód w tej chwili.
4.My tańczymy teraz.
5.Ona nie potrafi pływać.
6.Oni potrafią tańczyć.
7.Ja mam 2 psy.
8.Ona ma komputer.
1 5 1
2010-02-06T13:28:15+01:00
1 Mam trzy siostry i jednego brata
2 Gotuje teraz obiad
3 on myje samochód w tym momencie
4 My teraz tańczymy
5 ona nie umie pływać
6 oni potrafią tańczyć
7 Ja mam dwa psy
8 Ona ma komputer

licze na naj:):):):)
2010-02-06T13:28:29+01:00
1. mam trzy siostry i brata
2. ja teraz gotuję obiad
3. on myje swój samochód w tym momencie
4. my teraz tańczymy
5. ona nie umie pływać
6. oni umieją tańczyć
7. ja mam dwa psy
8. ona ma komputer