Odpowiedzi

2010-02-06T13:29:50+01:00
Y- liczba pracujących kobiet
x- liczba pracujących mężczyzn

12y + x = 65
12x=y

12x + x = 65
12x=y

13x = 65 |:13
12x=y

x=5
12x=y

x=5
y=12*5

x=5
y=60
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-06T13:36:28+01:00
X- ilość kobiet
y- ilość mężczyzn

x+y=65
x=12y

12y+y=65
13y=65/÷13
y=5
x=12×5
x=60

Odp W szkole pracuje 60 kobiet i 5 mężczyzn. ;)


2010-02-06T13:40:06+01:00
X-liczba kobiet
y-liczba mezczyzn

x+12y=x
x+y=65

x+12y-x=0
x+y=65

12y=0
x+y=65

12y=0
y=-x+65

12(-x+65)=0
y=-x+65

-12x+780=0
y=-x+65

-12x=-780 II(-12)
y=-x+65

x=65
y=-65+65

x=65
y=0
Odp.W szkole pracuje 65 kobiet.