1.podkreśl nazwy ssaków;kolorem zielonym-roślinozernych,czerwonym-mięsożernych,niebieskim-wszystkozernych;
chomik,krowa,wiewiórka,kret,pies,kot,dzik,sarna,słoń,niedzwiedż,wilk,świnia,koń,królik,świnka morska.
spośródwymienionych ssakówypisz nazwy tych, które po urodzeniu
a)są samodzielne.........................................
b)wymagają opieki rodziców................................. .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • kopi
  • Początkujący
2010-02-06T13:42:36+01:00
ZIELONY:
-krowa
-wiewiórka
-sarna
-chomik
-królik
-koń
-świnka morska
CZRWONY:
-pies
-kot
-kret
-wilk
NIEBIESKI:
-dzik
-niedźwiedź
-świnia
a)krowa, sarna, słoń, niedźwiedź, świnia, koń
b)chomik, wiewiórka, kret, pies, kot, dzik, wilk, królik, świnka morska
12 4 12
2010-02-06T17:05:36+01:00
Czerwony:,kret,pies,wilk
Zielony:słoń,krowa,wiewiórka,chomik,koń,królik, sarna,świnka morska
Niebieski:dzik, niedzwiedź,świnia
a)świnka morska,kret,chomik
b)królik,pies,świnia,słoń,koń,kot
4 3 4